torsdag den 25. juli 2013

Ferie i Kroatien - hjemme igen :)

Så er jeg hjemme igen fra en helt fantastisk ferie i Kroatien. Jeg kunne godt have brugt en uge mere, men jeg synes nu jeg har fået meget ud af den tid jeg nu havde! Det er helt utroligt hvad jeg har oplevet, jeg har været ude at ride, kørt gocart, været i byen flere gange, været på shopping i Slovenien, været ude og prøve vandsport, og mødt en hel masse danskere som jeg har haft de vildeste fester med!
Alle dagene har vi spist ude til aften og maden har været skide god! De fleste af dagene startede ud med en morgen-dukkert med min far i det lækre lune vand. Vejret har også været helt i top med de omkring 30-35 grader hver dag :)


 Min søster til højre og min skønne veninde Michelle, som vi var sammen med hele ugen!
 Jeg er tosset med at tage billeder af sol-nedgange, men den her slår alt!






 Flot udsigt over en lille del af campingspladsen, som var større end en hel by!
 Og se lige hvem vi kørte bagved ned gennem Tyskland, selveste Tom Kristensen! Men der gik ikke længe så var han kørt fra os :)
Det gik total turist i mig ned gennem Østrig og Slovenien! Jeg har aldrig brudt mig om landene men wow hvor er der bare vildt smuk med bakker og bjerge over alt :)

Mig til venstre, Michelle i midten, og min søster til højre :) Vi havde en super lækker aften i Porec, spiste god mad på Holiday og derefter shopping langs havnen og de smukke gader :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar