søndag den 15. juni 2014

Tilbage igen

Det er ved at være lang tid siden jeg sidst har skrevet et indlæg, så her er en lille opfølger på hvordan det står til:

I Januar begyndte jeg at få undervisning ad Rene Fredslund på Danmarks nationale hestesportscenter Vilhelmsborg. Der træner vi hver tirsdag og er rigtig glad for det.

Hannah og jeg er blevet et rigtig makker par og vi er nu rigtig stabile i LA'erne. Vi har endda fået vores 3 nulrunder sammen hvilket gør at jeg stiger i rytterkategori, og vi må nu starte landsstævner.
Vi har desuden fået placering i 2 ud af de 3 nulrunder. Det blev til en 8. plads på Djursland og en 7. plads på Vilhelmsborg.

Eftersom vi nu er kvalificerede til at ride b-stævner har vi meldt til på Bækgaarden i uge 27. Vi skal starte Small-Tour der strækker sig over 4 dage og består af 3x LA**(120cm) og en enkelt LA* (115cm) Det er obligatorisk opstaldning, så selvom vi ikke bor mere end 20 min. fra stævnepladsen må vi bo derovre. Min søster og jeg skal bo i campingvogn derovre da mine forældre ikke har ferie.

 LA* på Djursland 8. pl
 Begge heste var fejlfrie og placerede i LA* på Djursland. Camilla of Lilo blev nr. 4

 2 billeder klippet ud af video på Djursland
 LA* på vilhelmsborg (blev rykket indendørs pga. voldsom regn) 0 fejl og 7. pl
LA** på Kallehavegaard, en nedrivning på allersidste spring med en tid der rakte til en 4. pl

Ingen kommentarer:

Send en kommentar