lørdag den 19. oktober 2013

Kursus v. Tommy Lundby

Ja så kom vi endelig til efterårsferien og igen i år er der kursus ved min træner Tommy Lundby :)
Kurset var bestående af 2 dage med undervisning og praktisk teori, altså hvor tommy rider nogle gode og mindre uddannede heste mens han forklare og fortæller.

Jeg havde selvfølgelig min Hannah med og hun var en fornøjelse. På første dagen var det lidt hårdt mod hårdt. Jo mere hun trak på springene, jo mere holdte jeg igen. Men på 2. dagen var hun en helt anden hest, hun slappede af både før og efter springene og jeg kunne ride hende pænt ind til springene i stedet for hun bare tonser af sted.

Så to helt fantastiske dage i fredericia ridecenter er overstået med et smil på læben, her er en lille video fra dag 2 hvor vi bla. springer støtten ud! Juhu, 155 cm :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar